Veelgestelde vragen
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Na het plaatsen van de bestelling heeft de klant het na 5 á 10 dagen in huis. Wanneer langere wachttijden optreden wordt dit ook zo spoedig mogelijk aangegeven aan de klant.
- Hoe kan ik mijn bestelling bewerken nadat deze is geplaatst?
Onze outliners en digitizers gaan direct aan de slag met uw bestelling zodra deze is geplaatst, dus afbeeldingen kunnen niet worden bewerkt nadat uw bestelling in ons systeem is geplaatst. Als er een fout is geslopen in uw orderbevestiging, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Ons e-mailadres is info@stitchdesigns.nl
- Welke maten bieden jullie aan?
Onze maten gaan momenteel van S tot XL voor hoodies en van S tot L voor T-shirts. We werken eraan om in de toekomst meer verschillende maten te hebben.
De maten van de sweaters and T-shirts zijn unisex.
- Hoe upload ik meerdere foto's?
Op onze website kan slechts 1 bijlage per item worden ingediend. Maar je hebt een paar opties:
- U kunt een collage van uw favoriete foto's maken en die indienen, of
- U kunt een zip-bestand maken met uw afbeeldingen en dat indienen.
Als u 2 van uw foto's in één overzicht wilt combineren (bijvoorbeeld, een van de mensen, en een van de achtergrond ), plaatst u die specifieke instructies op de notities van uw bestelling.
Let op: het kan wel gebeuren wannneer je een grote achtergrond o.i.d. er bij wilt hebben, is het mogelijk dat na het bestellen er extra kosten in rekening komen om dit te kunnen realiseren. Maar dit wordt natuurlijk eerst besproken!
- Kan ik mijn bestelling annuleren wanneer deze is geplaatst?
Omdat alle bestellingen gepersonaliseerd zijn, accepteren we geen retourzendingen of annuleringen, maar we zullen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling!